After creating our own mini book of We're going on a bear hunt, we listened very carefully to the teacher to see where she was in the story. 

Después de crear nuestro propio mini book de We're going on a bear hunt, esuchamos muy atentos a la profesora a ver en que parte del cuento está. 

Tags:

Soon we will show you how well we can tell the story of Pete the Cat, I love my white shoes in English. In the meantime we will show you how beautifully we are colouring our mini book. 

En breve os enseñaremos lo bien que sabemos contar el cuento de Pete the Cat, I love my white shoes en inglés. Mientras tanto os enseñamos que bonito estamos coloreando nuestro mini libro. 

Tags:

Part II: We have turned the classroom upside down but we have managed to recreate a classroom to work orally on where everything is. Claire has helped us. 

Parte II: Hemos puesto la clase patas arriba pero hemos conseguido recrear un salón para trabajar oralmente donde está cada cosa. Claire nos ha ayudado. 

Part I: With the Seesaw application, we have used material from school that we could photograph to make sentences or videos with the prepositions of place. We did great. 

Parte I: Con la aplicación Seesaw, hemos hecho con material del cole momentos que pudiéramos fotografiar, para hacer frases o videos con las preposiciones de lugar. Lo hemos hecho genial. 

Click on the image to see everything. 

Pincha en el enlace para verlo todo.

Tags: ,