Part II: We have turned the classroom upside down but we have managed to recreate a classroom to work orally on where everything is. Claire has helped us. 

Parte II: Hemos puesto la clase patas arriba pero hemos conseguido recrear un salón para trabajar oralmente donde está cada cosa. Claire nos ha ayudado. 

Part I: With the Seesaw application, we have used material from school that we could photograph to make sentences or videos with the prepositions of place. We did great. 

Parte I: Con la aplicación Seesaw, hemos hecho con material del cole momentos que pudiéramos fotografiar, para hacer frases o videos con las preposiciones de lugar. Lo hemos hecho genial. 

Click on the image to see everything. 

Pincha en el enlace para verlo todo.

Tags: ,

How easy is the vocabulary of food and how difficult to know if they are countable or uncountable in English! The game is a good tool for learning

¡Qué fácil el vocabulario de la comida y que difícil saber si en inglés son contables o incontables! Para aprender el juego es una buena herramienta. 

                           

Tags:

Nuestra auxiliar de conversación Claire, nos ayuda en nuestras actividades, para trabajar sobre todo las actividades orales y de escuchar. 

Our conversation assistant, Claire, helps us in our activities, especially in listening and speaking.